Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu – Bc. Kateřina Rosická
Bc. Kateřina Rosická
Diplomová práce
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Specifics of Integrated Marketing Communications in The Pharmaceutical Industry
Anotace:
Diplomová práce vychází z obecné struktury marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu, jeho nástrojů, prostředků a technik, které dále využívá jako referenční rámec pro stanovení specifik integrované marketingové komunikace ve vybraném odvětví (oboru). Ty poté dokládá relevantními kazuistikami. V závěru práce přináší shrnutí jednotlivých specifik, hodnotí jejich přínos a identifikuje potenciální …víceAbstract:
This diploma thesis is based on the general structure of marketing mix and marketing communication mix, its tools, activities and techniques, which are then used as a reference framework for defining the specifics of the integrated marketing communication in selected sector (industry). These specifics are then demonstrated by relevant case studies. In the conclusion it provides a summary of particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zxtuk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller