Bc. Lenka Kamenická, BBA

Bakalářská práce

Analýza komunikačního mixu vybraného podniku

Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a aplikační. Teoretická část obsahuje vysvětlení klíčových pojmů, které jsou řešeny v aplikační části, a které by měly vést k lepší orientaci v ní. Mezi klíčové pojmy teoretické části patří marketing, marketingová situační analýza, marketingový mix a komunikace. Velmi důležitým prvkem je komunikace, aby byla správně řízena vůči zákazníkovi …více
Abstract:
This thesis is divided into two parts - the part theoretical and application. The theoretical part contains definition of key conceptions, which are solved in the application part and which should be helpful for better orientation in the text of application part. A marketing, marketing situational analysis, marketing mix and communication belong to key concepts of theoretical part. Communication is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Hana Mráčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích