Bc. Lenka Kamenická, BBA

Bachelor's thesis

Analýza komunikačního mixu vybraného podniku

Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a aplikační. Teoretická část obsahuje vysvětlení klíčových pojmů, které jsou řešeny v aplikační části, a které by měly vést k lepší orientaci v ní. Mezi klíčové pojmy teoretické části patří marketing, marketingová situační analýza, marketingový mix a komunikace. Velmi důležitým prvkem je komunikace, aby byla správně řízena vůči zákazníkovi …more
Abstract:
This thesis is divided into two parts - the part theoretical and application. The theoretical part contains definition of key conceptions, which are solved in the application part and which should be helpful for better orientation in the text of application part. A marketing, marketing situational analysis, marketing mix and communication belong to key concepts of theoretical part. Communication is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2015
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Hana Mráčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích