Analýza komunikačního mixu vybraného podniku – Bc. Lenka Kamenická, BBA
Bc. Lenka Kamenická, BBA
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu vybraného podniku
Anotácia:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a aplikační. Teoretická část obsahuje vysvětlení klíčových pojmů, které jsou řešeny v aplikační části, a které by měly vést k lepší orientaci v ní. Mezi klíčové pojmy teoretické části patří marketing, marketingová situační analýza, marketingový mix a komunikace. Velmi důležitým prvkem je komunikace, aby byla správně řízena vůči zákazníkovi …viacAbstract:
This thesis is divided into two parts - the part theoretical and application. The theoretical part contains definition of key conceptions, which are solved in the application part and which should be helpful for better orientation in the text of application part. A marketing, marketing situational analysis, marketing mix and communication belong to key concepts of theoretical part. Communication is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/duhhr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedúci: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Mráčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor