Efektivita práce v rámci integrace žáků s mentálním postižením za podpory asistenta pedagoga – Petra HANZELKOVÁ
Petra HANZELKOVÁ
Diplomová práce
Efektivita práce v rámci integrace žáků s mentálním postižením za podpory asistenta pedagoga
Efectivness of the work in the frame of pupil with mental disorders integration with support of teacher assistant
Anotace:
Tato práce se zabývá edukací žáků s mentálním postižením. V teoretické části je definována mentální retardace, její klasifikace, etiologie a možnosti vzdělávání dětí s mentální retardací. Podrobněji, v souvislosti s empirickou částí práce, je specifikována lehká mentální retardace, legislativní i praktické podmínky pro integraci žáků s mentální retardací do běžných typů škol a funkce asistenta pedagoga …víceAbstract:
The thesis deals with education pedagogy of pupils with dispersonalization. The theoretical part includes a definition of cephalonia, its classification, aetiology and some kinds of possibilities for education children with dispersonalization. In more details concerning to empirical part of the thesis is specified a light cephalonia, legislative and practical conditions for pupils? integration with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009
Zveřejnit od: 8. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANZELKOVÁ, Petra. Efektivita práce v rámci integrace žáků s mentálním postižením za podpory asistenta pedagoga. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová -
Souběžné postižení - tělesné a lehká mentální retardace
Markéta SCHULZOVÁ