Petra HANZELKOVÁ

Diplomová práce

Efektivita práce v rámci integrace žáků s mentálním postižením za podpory asistenta pedagoga

Efectivness of the work in the frame of pupil with mental disorders integration with support of teacher assistant
Anotace:
Tato práce se zabývá edukací žáků s mentálním postižením. V teoretické části je definována mentální retardace, její klasifikace, etiologie a možnosti vzdělávání dětí s mentální retardací. Podrobněji, v souvislosti s empirickou částí práce, je specifikována lehká mentální retardace, legislativní i praktické podmínky pro integraci žáků s mentální retardací do běžných typů škol a funkce asistenta pedagoga …více
Abstract:
The thesis deals with education pedagogy of pupils with dispersonalization. The theoretical part includes a definition of cephalonia, its classification, aetiology and some kinds of possibilities for education children with dispersonalization. In more details concerning to empirical part of the thesis is specified a light cephalonia, legislative and practical conditions for pupils? integration with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009
Zveřejnit od: 8. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 5. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANZELKOVÁ, Petra. Efektivita práce v rámci integrace žáků s mentálním postižením za podpory asistenta pedagoga. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta