Adéla Davidová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska

Anotace:
Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu, ekologického marketingu a společenské odpovědnosti podniku. Práce se v praktické části zaměřuje na představení startupu Reknihy, které se zabývají přeprodejem knih z druhé ruky, a jejich marketingovou strategii s ohledem na ekologická hlediska. Dále …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the marketing strategy of a selected company from an ecological point of view. The first part deals with the theoretical definition of marketing, green marketing and corporate social responsibility. The practical part of the thesis focuses on the introduction of the startup Reknihy, which deals with the resale of second-hand books, and their marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty