Digitální gramotnost klientů sociálně aktivizačních služeb v Moravskoslezském kraji – Bc. Klára LOŠŤÁKOVÁ
Bc. Klára LOŠŤÁKOVÁ
Diplomová práce
Digitální gramotnost klientů sociálně aktivizačních služeb v Moravskoslezském kraji
Digital literacy of clients of social activation services in the Moravian-Silesian region
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na digitální gramotnost klientů sociálně aktivizačních služeb v Moravskoslezském kraji a skládá se ze dvou částí. Teoretická část je sestavena ze tří hlavních kapitol: Informační společnost, Informační a digitální gramotnost a Znevýhodněné rodiny s dítětem/dětmi jako klienti sociálně aktivizační služby. Výzkumná část je založena na kvantitativním výzkumu, který byl realizován …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of digital literacy of clients of a social activation services in Moravian-Silesian Region and consists of two parts. Theoretical part is structured into three main chapters: Informational and digital literacy and Disadvantaged families with a child / children as clients of a social activation service. Practical part is based on quantitative research, that was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Nedělníková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOŠŤÁKOVÁ, Klára. Digitální gramotnost klientů sociálně aktivizačních služeb v Moravskoslezském kraji. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová