Bc. Veronika Kučerová

Bachelor's thesis

Product placement v českých televizních pořadech

Product Placement in Czech TV Programs
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá product placementem v českých televizních pořadech v souvislosti s novelizací zákona, ve kterém je tento nový druh marketingové komunikace povolen. Postupně je rozebrán zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a doporučení související s daným zákonem od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Dále je uveden starší sekundární kvantitavní výzkum a vlastní analýza …viac
Abstract:
This thesis deals with product placement in the Czech TV shows in connection with the amendment of the law, wehere this new kind of marketing communication is allowed. Gradually, the law of audiovisual media services on request and recommendations associated with the law made by the Council for Radio and Television Broadcasting are analysed. Subsequently, there is an older secondary quantitative research …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zverejniť od: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kučerová, Veronika. Product placement v českých televizních pořadech. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics