Bc. Martin Herzman

Master's thesis

Marketingová komunikace restaurace s využitím TV pořadu

Restaurant Marketing Communication by using up of the TV
Abstract:
Diplomová práce popisuje, jakým způsobem je možné využít televizní pořad k propagaci restaurace. V práci je porovnán stav restaurace před natáčením pořadu ,,Ano šéfe" Zdeňka Pohlreicha se stavem po jeho odvysílání v televizi, repríze a zároveň stav s odstupem cca jednoho roku. Ze zjištěných závěrů se čtenář dozví, zda tato forma propagace opravdu funguje, popřípadě jaká úskalí skrývá.
Abstract:
This thesis describes how you can use TV show to promote the restaurant. In this dissertation is made the comparation of the restaurant occupancy and sales before filming the show, ,,Ano šéfe" of Zděnek Pohlreich with the situation after it and at the one year interval. The obtained results indicate that this form of communication could be successful especially if it is coupled with other employees …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze