Marketingová komunikace restaurace s využitím TV pořadu – Bc. Martin Herzman
Bc. Martin Herzman
Master's thesis
Marketingová komunikace restaurace s využitím TV pořadu
Restaurant Marketing Communication by using up of the TV
Abstract:
Diplomová práce popisuje, jakým způsobem je možné využít televizní pořad k propagaci restaurace. V práci je porovnán stav restaurace před natáčením pořadu ,,Ano šéfe" Zdeňka Pohlreicha se stavem po jeho odvysílání v televizi, repríze a zároveň stav s odstupem cca jednoho roku. Ze zjištěných závěrů se čtenář dozví, zda tato forma propagace opravdu funguje, popřípadě jaká úskalí skrývá.Abstract:
This thesis describes how you can use TV show to promote the restaurant. In this dissertation is made the comparation of the restaurant occupancy and sales before filming the show, ,,Ano šéfe" of Zděnek Pohlreich with the situation after it and at the one year interval. The obtained results indicate that this form of communication could be successful especially if it is coupled with other employees …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5362/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
PORUŠOVÁNÍ ZDVOŘILOSTNÍCH STRATEGIÍ A EXPRESIVITA V POŘADU ANO, ŠÉFE!
Pavla FELEDÍKOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová