Marketingová komunikace restaurace s využitím TV pořadu – Bc. Martin Herzman
Bc. Martin Herzman
Diplomová práce
Marketingová komunikace restaurace s využitím TV pořadu
Restaurant Marketing Communication by using up of the TV
Anotace:
Diplomová práce popisuje, jakým způsobem je možné využít televizní pořad k propagaci restaurace. V práci je porovnán stav restaurace před natáčením pořadu ,,Ano šéfe" Zdeňka Pohlreicha se stavem po jeho odvysílání v televizi, repríze a zároveň stav s odstupem cca jednoho roku. Ze zjištěných závěrů se čtenář dozví, zda tato forma propagace opravdu funguje, popřípadě jaká úskalí skrývá.Abstract:
This thesis describes how you can use TV show to promote the restaurant. In this dissertation is made the comparation of the restaurant occupancy and sales before filming the show, ,,Ano šéfe" of Zděnek Pohlreich with the situation after it and at the one year interval. The obtained results indicate that this form of communication could be successful especially if it is coupled with other employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5362/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERZMAN, Martin. \textit{Marketingová komunikace restaurace s využitím TV pořadu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/3xl362/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
PORUŠOVÁNÍ ZDVOŘILOSTNÍCH STRATEGIÍ A EXPRESIVITA V POŘADU ANO, ŠÉFE!
Pavla FELEDÍKOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová