Bc. Martin Herzman

Diplomová práce

Marketingová komunikace restaurace s využitím TV pořadu

Restaurant Marketing Communication by using up of the TV
Anotace:
Diplomová práce popisuje, jakým způsobem je možné využít televizní pořad k propagaci restaurace. V práci je porovnán stav restaurace před natáčením pořadu ,,Ano šéfe" Zdeňka Pohlreicha se stavem po jeho odvysílání v televizi, repríze a zároveň stav s odstupem cca jednoho roku. Ze zjištěných závěrů se čtenář dozví, zda tato forma propagace opravdu funguje, popřípadě jaká úskalí skrývá.
Abstract:
This thesis describes how you can use TV show to promote the restaurant. In this dissertation is made the comparation of the restaurant occupancy and sales before filming the show, ,,Ano šéfe" of Zděnek Pohlreich with the situation after it and at the one year interval. The obtained results indicate that this form of communication could be successful especially if it is coupled with other employees …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze