Realita vs. Hoax – komunikace elektromobility v online prostoru – Ing. Nikola Holzeplová
Ing. Nikola Holzeplová
Diplomová práce
Realita vs. Hoax – komunikace elektromobility v online prostoru
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zhodnocení komunikace hoaxů týkajících se elektromobility v českém online prostoru v letech 2020 až 2024. Práce se zaměřila na kvantitu, kvalitu a míru pravdivosti článků s hoaxy a na odezvu čtenářů těchto článků. Metody výzkumu zahrnovaly analýzu obsahu článků a komentářů pod články na zpravodajských webech, webových stránkách a sociální síti Facebook. Celkem bylo identifikováno …víceAbstract:
The aim of this thesis was to evaluate the communication of hoaxes related to electromobility in the Czech online space between 2020 and 2024. The thesis focused on the quantity, quality and degree of truthfulness of hoax articles and the response of readers to these articles. Research methods included analysis of the content of articles and comments under articles on news sites, websites and Facebook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/vo0bi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2025
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Švejdová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Gender Markedness and Inclusive Language in Online Communication: Interpretation and Representation in Written Exchanges on X (formerly Twitter)
Sofiia MOTRYCH -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana
Juliana Jiříková -
Online marketingová komunikace služby
Michaela Kühtreiberová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi