Public relations výrobního závodu cihelna Hevlín – Libor Nekuda
Libor Nekuda
Bakalářská práce
Public relations výrobního závodu cihelna Hevlín
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití interních a externích public relations ve výrobním závodě cihelna Hevlín. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z odborné literatury týkající se především oblastí marketingu, marketingové komunikace a public relations. Praktická část analyzuje využití interních a externích public relations …víceAbstract:
This thesis is focusing on the analysis of utilization the internal and external public relations in manufacturing plant; the brickfield Hevlín. This piece of work is divided in two main sections; the theoretical and the practical one. The theoretical part is dealing with information from technical literature regarding principally the fields of marketing, marketing communication and public relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/3yis5d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEKUDA, Libor. \textit{Public relations výrobního závodu cihelna Hevlín}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/3yis5d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Plhoňová, V.
18. 5. 2011
Dufek, O.
31. 5. 2011