Julie Šťastná
Bachelor's thesis
Komunikační mix e-shopu Sylviene
Communication Mix of E-shop Sylviene
Abstract:
Tématem bakalářské práce je komunikační mix e-shopu Sylviene. Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení současného komunikačního mixu a zjištění, jak je hodnocen svými zákazníky. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s tématem práce. Praktická část se následně skládá ze sekundární analýzy a kvantitativního výzkumu. Na základě provedených šetření jsou následně vyvozeny závěry a doporučení …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the communication mix of the e-shop Sylviene. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current communication mix and find out how it is evaluated by its customers. The theoretical part defines terms related to the thesis topic. The practical part consist of secondary analysis and quantitative research. Conclusions and recommendations are then drawn based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šťastná, Julie. Komunikační mix e-shopu Sylviene. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Budování značky e-shopu na českém trhu
Daniel Šikling -
Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí
Daniel Procházka -
E - business a budování značky na internetu na příkladě založení e-shopu
Šárka Soukupová -
Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Marek Tomíček -
Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz
Petra Švehlová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová