Návrh inovace marketingu vybraného e-shopu – Julie Václavíková
Julie Václavíková
Diplomová práce
Návrh inovace marketingu vybraného e-shopu
Design of Marketing Innovation of Selected E-shop
Anotace:
Tématem diplomové práce je návrh inovace marketingu vybraného e-shopu. Cílem této práce bylo zhodnotit současné marketingové aktivity e-shopu a navrhnout vhodné marketingové inovace, které povedou k lepším prodejním výsledkům. Teoretická část se věnuje inovativnímu marketingu se zaměřením na zdroje inovaci, internetový marketing, optimalizaci e-shopu a Google Analytics. Následně je provedena charakteristika …víceAbstract:
The topic of the thesis is the proposal of marketing innovation of a selected e-shop. The aim of this thesis was to evaluate the current marketing activities of the e-shop and to propose suitable marketing innovations that will lead to better sales results. The theoretical part is devoted to innovative marketing with a focus on sources of innovation, internet marketing, e-shop optimization and Google …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149711
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová