Marketingová komunikace v podmínkách neziskové organizace – Bc. Martina Zdražilová Heberová
Bc. Martina Zdražilová Heberová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v podmínkách neziskové organizace
Marketing communication in conditions of non-profit organizations
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace neziskových organizací v prostředí České republiky. V teoretické části práce je stručně zmíněna historie, základní typologie, způsoby plánování a financování. Zmíněny jsou nástroje marketingové komunikace nejčastěji používané právě pro potřeby neziskových organizací odkázaných na financování z vnějších zdrojů. Důraz je kladen na …viacAbstract:
This thesis deals with the marketing communication of non-profit organizations in the Czech Republic. In the theoretical part of the work is briefly mentioned in the history, basic types, ways of planning and financing. Mentioned are the tools of marketing communications most commonly used just for the needs of non-profit organizations who are dependent on funding from external sources. The emphasis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i63eq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová