Komunikační mix podnikatelského subjektu – Bc. Michaela Roháčková
Bc. Michaela Roháčková
Master's thesis
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Communication Mix of Business Subject
Abstract:
Předmětem této diplomové práce „Komunikační mix podnikatelského subjektu“ je analýza výrobního podniku Keramet, s. r. o., jeho marketingového prostředí, současného stavu komunikačního mixu a návrh nového pro rok 2017. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Autorka využije poznatků získaných z textů odborné literatury a zároveň z podnikových dokumentů. Teoretická část pojednává …moreAbstract:
The subject of this thesis "Communication mix of business subject" is the analysis of the manufacturing company Keramet, Ltd., its marketing environment, the current state of the communication and the draft of a new communication mix for the year 2017. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The author uses knowledge gained from the texts of scientific literature and from the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cst1z/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl