Komunikační mix podnikatelského subjektu – Bc. Michaela Roháčková
Bc. Michaela Roháčková
Diplomová práce
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Communication Mix of Business Subject
Anotace:
Předmětem této diplomové práce „Komunikační mix podnikatelského subjektu“ je analýza výrobního podniku Keramet, s. r. o., jeho marketingového prostředí, současného stavu komunikačního mixu a návrh nového pro rok 2017. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Autorka využije poznatků získaných z textů odborné literatury a zároveň z podnikových dokumentů. Teoretická část pojednává …víceAbstract:
The subject of this thesis "Communication mix of business subject" is the analysis of the manufacturing company Keramet, Ltd., its marketing environment, the current state of the communication and the draft of a new communication mix for the year 2017. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The author uses knowledge gained from the texts of scientific literature and from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cst1z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl