Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu – Mgr. Michal KUBÍČEK
Mgr. Michal KUBÍČEK
Diplomová práce
Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu
Search engine optimization, effective tool of electronic marketing
Anotace:
Cílem této práce je na praktickém příkladu ukázat způsob, jak zvýšit návštěvnost webových stránek za použití poznatků a praktik jednoho z nejefektivnějších nástrojů elektronického marketingu {--} optimalizace stránek pro vyhledávače (search engine optimization {--} SEO). Práce předkládá teoretické základy pro pochopení postupů a chování vyhledávačů jako Google.com nebo Seznam.cz, které jsou v současné …víceAbstract:
The aim of this work is to demonstrate by means of a practical example a way of increasing web page hits using pieces of knowledge of one of the most effective electronic marketing tools {--} the SEO (Search Engine Optimization). This work brings forward theoretical basics for understanding techniques and behaviour of search engines which are nowadays the most effective tools in gaining new customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍČEK, Michal. \textit{Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/3z30ut/.
Jak správně citovat práci
KUBÍČEK, Michal. Search engine optimization jako účinný nástroj elektronického marketingu. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová