Analýza spotřebitelského chování na trhu televizorů – Jan Pešek
Jan Pešek
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu televizorů
Analysis of Consumer Behaviour in the Television Set Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu televizorů. Teoretická část práce definuje pojmy jako chování, spotřebitelské chování, faktory ovlivňující chování spotřebitele a modely spotřebitelského chování. Také v rámci teoretické části je charakteristika trhu televizorů. Praktická část popisuje metodiku výzkumu a analyzuje výsledky výzkumu. Cílem této bakalářské práce je analyzovat …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis of consumer behavior in the television market. The theoretical part of the thesis defines concepts such as behavior, consumer behavior, factors influencing consumer behavior, and consumer behavior models. It also provides a characteristic of the television market. The practical part describes the research methodology and analyzes the research results. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/154989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ivan Šotkovský
- Oponent: Ivana Čermáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová