Výukové strategie podporující kompetence k učení – Mgr. Ivona Sedláčková
Mgr. Ivona Sedláčková
Master's thesis
Výukové strategie podporující kompetence k učení
Learning strategies supporting learning competencies
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou výběru vhodných výukových metod, jejichž zařazením do výuky můžeme pozitivně ovlivnit vztah žáka k učení a usnadnit mu tak jeho učení samotné. V teoretické části objasňuji pojem kompetence k učení, zabývám se pojetím výuky a popisuji strategie, které rozvoji kompetence k učení napomáhají. Praktická část je věnována výzkumu, jehož cílem je zjistit, které výukové …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the suitable selection of teaching strategies. Their inclusion can positively influence pupils learning abilities. In the theoretical part, the concept of learning competencies is defined; teaching approach and strategies which help to develop learning competencies are described. The practical part is devoted to the research. The aim was to find out which …moreKeywords
Kompetence k učení výukové strategie aktivizující výukové metody transmisivní vyučování konstruktivistické vyučování deduktivní postup induktivní postup. Learning competencies teaching strategies activating teaching methods transmissive teaching constructivist teaching deductive approach inductive approach
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j889z/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizující výukové metody ve výuce oboru hotelnictví a turismus
Jana Hlaváčková -
Aktivizující výukové metody v hodinách základů společenských věd na gymnáziu
Tereza Hammerová -
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Lucie Míková -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková