Bc. Michaela Jedličková

Diplomová práce

Přínos implementace systému CRM pro zákazníky ve firmě XYZ

The benefits of CRM implementations for customers in company XYZ
Anotace:
Předmětem diplomové práce je prokázat význam CRM (Customer relationship managament) neboli řízení vztahů se zákazníky pro firmy, které chtějí být úspěšné na trhu. Teoretická část se zabývá představením CRM pojmu, významem a přínosem CRM pro společnost a pro zákazníka. CRM pomáhá firmám budovat loajalitu zákazníků a lepší konkurenceschopnost. Analytická (praktická) část popisuje implementaci CRM ve …více
Abstract:
The subject of this thesis is to demonstrate the importance of CRM (Customer Relationship Managament) or customer relationship management for companies that want to be successful in the market. The theoretical part deals with the introduction of the CRM concept, meaning and benefits of CRM for the company and for the customer. CRM helps companies build customer loyalty and increased competitiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní