Přínos implementace systému CRM pro zákazníky ve firmě XYZ – Bc. Michaela Jedličková
Bc. Michaela Jedličková
Diplomová práce
Přínos implementace systému CRM pro zákazníky ve firmě XYZ
The benefits of CRM implementations for customers in company XYZ
Anotace:
Předmětem diplomové práce je prokázat význam CRM (Customer relationship managament) neboli řízení vztahů se zákazníky pro firmy, které chtějí být úspěšné na trhu. Teoretická část se zabývá představením CRM pojmu, významem a přínosem CRM pro společnost a pro zákazníka. CRM pomáhá firmám budovat loajalitu zákazníků a lepší konkurenceschopnost. Analytická (praktická) část popisuje implementaci CRM ve …víceAbstract:
The subject of this thesis is to demonstrate the importance of CRM (Customer Relationship Managament) or customer relationship management for companies that want to be successful in the market. The theoretical part deals with the introduction of the CRM concept, meaning and benefits of CRM for the company and for the customer. CRM helps companies build customer loyalty and increased competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/inrqy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o.
Iveta Kalousova -
CRM - systém řízení péče o zákazníky
Monika Svobodová -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
Řízení vztahů se zákazníky – implementace CRM ve společnosti České štěrkopísky spol. s r.o.
Cuong Nguyen Van -
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Božena Tichá