Learning Disabilities through the Prism of TEFL Educators – Bc. Jana JANKOVÁ
Bc. Jana JANKOVÁ
Diplomová práce
Learning Disabilities through the Prism of TEFL Educators
Disabilities through the Prism of TEFL Educators
Abstract:
This diploma theses aims to investigate the ways of teaching English as a foreign language in classes where pupils with specific learning disabilities are integrated. The objective is to examine what methods, styles of work and types of assessment are chosen by high school teachers when teaching English to pupils with specific learning disabilities. In the theoretical part of this thesis is the definition …víceAbstract:
Tato diplomová práce má za cíl vyšetřit způsoby výuky anglického jazyka jako cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Cílem je vyzkoumat jaké metody a styly práce a typy hodnocení volí učitelé středních škol při výuce žáků se specifickými poruchami učení. V teoretické části této práce je definice SPU, jejich příčiny a individuální projevy; legislativa vztahující …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANKOVÁ, Jana. Learning Disabilities through the Prism of TEFL Educators. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství německého jazyka a literatury pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková