Kredibilita influencerů Instagramové kampaně zkoumaného podniku v České republice – Lucie Kaňková
Lucie Kaňková
Bakalářská práce
Kredibilita influencerů Instagramové kampaně zkoumaného podniku v České republice
Influencer credibility of the Instagram campaign of the surveyed company in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kredibilitou influencerů kampaně Y EDP Intense značky Yves Saint Laurent Beauty v České republice. Práce si klade za cíl, na základě analýzy influencerské kampaně Y EDP Intense značky Yves Saint Laurent Beauty a faktorů vyvozených z Ohanianova modelu důvěryhodnosti (Source Credibility Model), této značce navrhnout vhodného influencera pro řadu produktů Y a ideální model …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the credibility of influencers of Y EDP Intense campaign of Yves Saint Laurent Beauty in the Czech Republic. Based on the analysis of Yves Saint Laurent Beauty's Y EDP Intense influencer campaign and the factors derived from Ohanian's Source Credibility Model, this thesis aims to propose the most suitable influencer for the Y product line and an ideal model of cooperation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Lucie Charvátová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ