Bc. Markéta Jouklová

Diplomová práce

Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů

The effectiveness of social networks for communication with fans of hockey clubs
Anotace:
V diplomové práci bude řešena jak teoretická východiska k porozumění problematiky marketingové komunikace na sociálních sítích, tak efektivnost poměrně nového způsobu komunikace na konkrétních příkladech hokejových týmů s jejich fanoušky. Bude poukázáno na fakt, že z klasických komunikačních kanálů se pozornost stále více přesouvá na sociální sítě, které se stávají čím dál populárnějšími. Pozornost …více
Abstract:
The thesis can be used as the theoretical basis for understanding problems of marketing communication on social networks, and it shows the effectiveness of a relatively new method of communication on specific examples of hockey teams and their fans. It pointed to the fact that communication increasingly shifts from the classic communication channels to social networks, which are becoming increasingly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace