Případová studie tvorby reklamní kampaně – Ing. Petra Klosová
Ing. Petra Klosová
Bakalářská práce
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Advertising campaign Preparation
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je popis procesu tvorby reklamní kampaně od jejího zadání, přes její průběh až po její realizaci a vyhodnocení kampaně společnosti. Dále sestavení doporučení pro kampaně budoucí V teoretické části se věnuji vysvětlení základních pojmů potřebných k pochopení problematiky. V praktické části se zaměřuji konkrétně na činnosti společnosti, vyhodnocení, zda cíle byly splněny a doporučení …víceAbstract:
The theme of my bachelor thesis is to describe the process of creating an advertising campaign from assignment, through process and implementation and evaluation of the campaign. Furthermore a recommendation for future campaigns. In the theoretical part of my bachelor thesis I am explaining the basic concepts needed to understand the issues. In the practical part I am focusing specifically on the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xbmcx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda -
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
Martina Ottová