Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně – Bc. Inha Martynenka
Bc. Inha Martynenka
Master's thesis
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Methods of research on the effectiveness of advertising campaigns
Abstract:
Cílem diplomové práce je posoudit účinnosti konkrétních reklamních působení Kasablanka Apartments pomoci zvolených metod měřeni efektivity propagačních aktivit. Je provedena a vyhodnocena situační analýza marketingové komunikace dané firmy. V praktické části je analyzována marketingová komunikace a konkrétní reklamní působení dané společnosti. Následuje vyhodnocení efektivnosti propagačních aktivit …moreAbstract:
The goal of the diploma's thesis is to evaluate the effectiveness of advertising campaigns of Kasablanka Apartments with the help of selected methods of measuring the effectiveness of promotional activities. Situational analysis is performed and the analysis of the marketing communication of the company is evaluated. The practical part analyzes the marketing communication and selected advertising activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jkoza/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková