Tomáš Beran
Master's thesis
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro vybranou stavební firmu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro porozumění problematiky tématu práce. Teoretická část pojednává o marketingových komunikacích a jejich cílech, marketingovém mixu a marketingovém komunikačnímu mixu. Dále je věnována …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design a communication strategy for a selected construction company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part defines the basic theoretical concepts that are necessary for understanding the topic of the thesis. The theoretical part deals with marketing communications and their objectives, marketing mix and marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
http://theses.cz/id/42gjz1/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERAN, Tomáš. \textit{Návrh komunikační strategie ve stavební firmě}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Available from: https://theses.cz/id/42gjz1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal