Návrh komunikační strategie ve stavební firmě – Tomáš Beran
Tomáš Beran
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro vybranou stavební firmu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro porozumění problematiky tématu práce. Teoretická část pojednává o marketingových komunikacích a jejich cílech, marketingovém mixu a marketingovém komunikačnímu mixu. Dále je věnována …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design a communication strategy for a selected construction company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part defines the basic theoretical concepts that are necessary for understanding the topic of the thesis. The theoretical part deals with marketing communications and their objectives, marketing mix and marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/42gjz1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal