Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu – Monika Čtvrtečková
Monika Čtvrtečková
Bachelor's thesis
Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu
Destination marketing - Královédvorsko as a product of tourism
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením destinačního marketingu v turistické oblasti Královédvorsko. Cílem práce je na základě kritické analýzy destinačního marketingu na Královédvorsku v kontextu předpokladů cestovního ruchu v destinaci navrhnout případné změny ve vytváření image regionu a její propagaci. Práce se nejprve zabývá teorií marketingového managementu destinací, poté předpoklady cestovního …moreAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the evaluation of destination marketing in the tourist area called Královédvorsko. The aim of the thesis is to propose possible changes in the creation of the region image and its promotion, which is based on the critical analysis of destination marketing in Královédvorsko tourist area and on the context of tourism preconditions in the above-mentioned destination. At …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10308
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2018
- Supervisor: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Reader: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČTVRTEČKOVÁ, Monika. \textit{Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/42mb8w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Produkty cestovního ruchu. Produkt hipoturistiky jako prostředek geografického poznání regionu.
Pavlína Novotná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights