Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu – Monika Čtvrtečková
Monika Čtvrtečková
Bakalářská práce
Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu
Destination marketing - Královédvorsko as a product of tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením destinačního marketingu v turistické oblasti Královédvorsko. Cílem práce je na základě kritické analýzy destinačního marketingu na Královédvorsku v kontextu předpokladů cestovního ruchu v destinaci navrhnout případné změny ve vytváření image regionu a její propagaci. Práce se nejprve zabývá teorií marketingového managementu destinací, poté předpoklady cestovního …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the evaluation of destination marketing in the tourist area called Královédvorsko. The aim of the thesis is to propose possible changes in the creation of the region image and its promotion, which is based on the critical analysis of destination marketing in Královédvorsko tourist area and on the context of tourism preconditions in the above-mentioned destination. At …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10308
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČTVRTEČKOVÁ, Monika. \textit{Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/42mb8w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva