Faktory resilience u osob, které vyrůstaly v dětském domově – Bc. Karolína Friedlová
Bc. Karolína Friedlová
Master's thesis
Faktory resilience u osob, které vyrůstaly v dětském domově
Resilience factors in people who grew up in childrens home
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o problematice resilience, jako schopnosti překonat rizika působící v průběhu života na jedince, kterým byla nařízena ústavní výchova a museli proto strávit určitou část svého dětství v dětském domově. Cílem práce je odkrýt faktory resilience, jejichž pozitivní vliv se mohl podílet na míře vnitřní odolnosti osobnosti člověka a přispěl také k jeho úspěšnému začlenění do života …viacAbstract:
Presented thesis discusses the issue of resilience as an ability to manage the risks involved in the course of life for individuals who have been ordered institutional care and had to spend a part of their childhood in an Children´s Home. The aim is to uncover the factors of resiliency and their positive effect that could contribute to the raise of inner tolerance of individual and also contributed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/povv2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Poruchy chování a emocí a intervence u žáků 6-11 let
Eva BASLEROVÁ -
Faktory resilience ovlivňující chování dětí z azylových domů pro matky s dětmi se zaměřením na volnočasové aktivity ve Svitavách a v Koclířově
Monika Trávníčková -
Faktory resilience u mladých dospělých, jimž zemřel jeden z rodičů
Ivana Kolibová