Využití komunikačních nástrojů v podnikové komunikaci – Martin Prokeš
Martin Prokeš
Bakalářská práce
Využití komunikačních nástrojů v podnikové komunikaci
Anotace:
Bakalářská práce prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá podobu vnitropodnikové komunikace v konkrétní organizaci. Výsledky první etapy dotazníkového šetření poukazují primárně na převahu ústní komunikace a osobního nebo telefonického rozhovor či e-mailu jako komunikačního prostředku, neznalost cílů a vizí podniku ze strany zaměstnanců, neefektivní a neorganizované porady, nedostatek zpětné vazby …víceAbstract:
The bachelor's thesis examines the form of intra-company communication in a specific organization by questionnaire survey. The results of the first stage of the questionnaire survey primarily point to the predominance of oral communication and personal or telephone conversation or e-mail as a communication medium, employees' lack of knowledge of the company's goals and visions, inefficient and disorganized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/z3c53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Hricová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Klára Havlínová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Adriana Sadílková -
Komunikační strategie vybraného podniku
Andrea Pollaková -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Vnitropodniková komunikace ve společnosti Siposan s.r.o.
Barbora MOŠŤKOVÁ