Ema Štefancová

Bakalářská práce

Purpose-driven marketing strategies

Marketingové strategie řízené účelem
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat a zhodnotit marketingové strategie tří účelově zaměřených značek, jak komunikují se zákazníkem a zároveň prezentují svůj účel. Další výzkum ukázal, že ne všechny značky skutečně preferují marketing svého účelu a některé se na jeho aktivaci nezaměřují, nicméně se jím stále propagují. Pozicování účelu bez akce vede k současné vlně woke-washingu, který, jak naznačil …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis was to analyze and evaluate the marketing strategies of three purpose-driven brands, how do they communicate with the customer and also present their purpose. Further research has shown that not all of the brands actually do prefer marketing their purpose, and some do not focus on activating it; however, they still promote themselves with it. The purpose positioning …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Michael Bahles
  • Oponent: Andrea Escobar Rios

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92264