Purpose-driven marketing strategies – Ema Štefancová
Ema Štefancová
Bakalářská práce
Purpose-driven marketing strategies
Marketingové strategie řízené účelem
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat a zhodnotit marketingové strategie tří účelově zaměřených značek, jak komunikují se zákazníkem a zároveň prezentují svůj účel. Další výzkum ukázal, že ne všechny značky skutečně preferují marketing svého účelu a některé se na jeho aktivaci nezaměřují, nicméně se jím stále propagují. Pozicování účelu bez akce vede k současné vlně woke-washingu, který, jak naznačil …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis was to analyze and evaluate the marketing strategies of three purpose-driven brands, how do they communicate with the customer and also present their purpose. Further research has shown that not all of the brands actually do prefer marketing their purpose, and some do not focus on activating it; however, they still promote themselves with it. The purpose positioning …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92264
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Michael Bahles
- Oponent: Andrea Escobar Rios
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92264
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Šárka Kneblová -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George -
Marketing strategy of Amadeus hotel
Anel Moldabekova -
Marketing strategy for internet startup Vegetaria
Angelina Protchenko