Vendula Bílková

Bakalářská práce

Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu

Anotace:
Bakalářská práce pomocí analýzy interních materiálů a na základě rozhovoru s manažerkou oddělení zákaznického servisu hodnotí používání metod CRM ve vybraném podnikatelském subjektu. Na základě průzkumů provedených společností jsou vytyčeny hlavní body nespokojenosti zákazníků. Jako podpůrná metoda segmentace zákazníků je provedena ABC analýza. Pro lepší pochopení zákaznického servisu autorka vytvořila …více
Abstract:
The bachelor's thesis uses the analysis of internal materials and based on an interview with the manager of the customer service department evaluates the use of CRM methods in a selected business entity. Based on surveys conducted by the company, the main points of customer dissatisfaction are identified. ABC analysis is performed as a supporting method of customer segmentation. To better understand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma