Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu – Vendula Bílková
Vendula Bílková
Bachelor's thesis
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Abstract:
Bakalářská práce pomocí analýzy interních materiálů a na základě rozhovoru s manažerkou oddělení zákaznického servisu hodnotí používání metod CRM ve vybraném podnikatelském subjektu. Na základě průzkumů provedených společností jsou vytyčeny hlavní body nespokojenosti zákazníků. Jako podpůrná metoda segmentace zákazníků je provedena ABC analýza. Pro lepší pochopení zákaznického servisu autorka vytvořila …moreAbstract:
The bachelor's thesis uses the analysis of internal materials and based on an interview with the manager of the customer service department evaluates the use of CRM methods in a selected business entity. Based on surveys conducted by the company, the main points of customer dissatisfaction are identified. ABC analysis is performed as a supporting method of customer segmentation. To better understand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/z4nz5/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Reader: Ing. Šárka Kolářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÍLKOVÁ, Vendula. \textit{Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/44jhpz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane