Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu – Vendula Bílková
Vendula Bílková
Bakalářská práce
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Anotace:
Bakalářská práce pomocí analýzy interních materiálů a na základě rozhovoru s manažerkou oddělení zákaznického servisu hodnotí používání metod CRM ve vybraném podnikatelském subjektu. Na základě průzkumů provedených společností jsou vytyčeny hlavní body nespokojenosti zákazníků. Jako podpůrná metoda segmentace zákazníků je provedena ABC analýza. Pro lepší pochopení zákaznického servisu autorka vytvořila …víceAbstract:
The bachelor's thesis uses the analysis of internal materials and based on an interview with the manager of the customer service department evaluates the use of CRM methods in a selected business entity. Based on surveys conducted by the company, the main points of customer dissatisfaction are identified. ABC analysis is performed as a supporting method of customer segmentation. To better understand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/z4nz5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane