Význam komunikace jako nástroje pro řízení a vedení lidí – Yevheniia Chorniak
Yevheniia Chorniak
Bakalářská práce
Význam komunikace jako nástroje pro řízení a vedení lidí
The Importance of Communication as a Tool for Managing and Leadrship
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na význam komunikace v řízení a vedení lidí. Jejím hlavním cílem je zhodnotit interní komunikaci ve zvolené organizaci a navrhnout vhodná doporučení pro efektivní komunikaci. Společnost si z obchodních důvodů nepřeje být jmenovaná, proto bude pro účely bakalářské práce uváděna pod fiktivním názvem XY. Teoretická část shrnuje výsledky spojené s podrobnou analýzou …víceAbstract:
The thesis is focused on the importance of communication in managing and leading people. Its main objective is to evaluate the internal communication in the chosen organization and suggest suitable recommendations for effective communication. The company does not want to be named because of business reasons, therefore for purposes of the thesis it will be listed under the fictitious name XY. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in CSR reports
Tereza VIKTOŘÍKOVÁ -
Společenská odpovědnost vybraného podniku v ČR
Radek Turčáni -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost vybraného podniku s důrazem na lidské zdroje v cestovním ruchu
Lukáš Hanzal -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva
Název
Vložil
Vloženo
Práva