Návrh rámcové strategie společnosti Trek s využitím strategické analýzy – Gabriela Anna Lukšanová
Gabriela Anna Lukšanová
Bachelor's thesis
Návrh rámcové strategie společnosti Trek s využitím strategické analýzy
Designing a suitable strategy of company Trek with the use of strategic analysis
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou strategii společnosti Trek ve střednědobém horizontu 3 let, a to na základě poznatků ze strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bude obsahovat zejména přehled teoretických konceptů, jejich kritiky a metod strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Teoretická …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a suitable strategy of Trek in the medium term of 3 years based on the knowledge of the strategic analysis of the external and internal environment of the company. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part will include in particular an overview of theoretical concepts, their critique and methods of strategic analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77225
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Jindřich Špička
- Reader: Klára Kubíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77225
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová