Marketing Strategy for Market Entry of Škoda Auto Group to the Vietnamese Market – Thang Nguyen Viet
Thang Nguyen Viet
Master's thesis
Marketing Strategy for Market Entry of Škoda Auto Group to the Vietnamese Market
Marketing Strategy for Market Entry of ŠKODA to Vietnamese Market
Abstract:
V současné době globalizace vstupuje mnoho mezinárodních společností v automobilovém průmyslu na zahraniční trhy za účelem zlepšení své pověsti, využití nových podnikatelských příležitostí a zvýšení ziskových marží. Mezi nimi také Škoda Auto, největší český výrobce automobilů. V současné době jsou Čína a Indie nejvýznamnějšími trhy skupiny Škoda Auto co do velikosti trhu a počtu zákazníků. Kromě Číny …moreAbstract:
Today, in the context of globalization, many different international companies in the global automotive industry prefer going international to enlarge their appearance as well as search for new business chances to earn more profit margins. Among them, Škoda Auto Group, the largest Czech car maker. At present, China and India are two of the most important automotive markets of Škoda Auto Group based …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26168
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Martin Jurek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26168
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová