Využití mimočítankové četby při rozvoji dovednosti čtení s porozuměním ve 2. ročníku základní školy – Mgr. Michaela Hostinská
Mgr. Michaela Hostinská
Diplomová práce
Využití mimočítankové četby při rozvoji dovednosti čtení s porozuměním ve 2. ročníku základní školy
The use of reading books to develop reading comprehension skills in the second grade of elementary school
Anotace:
Diplomová práce „Využití mimočítankové četby při rozvoji dovednosti čtení s porozuměním ve 2. ročníku základní školy“ se zaměřuje na možnosti rozvoje čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy. Diplomová práce si klade za cíl posoudit, jak ovlivňuje pravidelná četba knihy s předchozí přípravou a následným plněním úkolů v pracovních listech úroveň porozumění čtenému textu u žáků ve 2. ročníku …víceAbstract:
Master thesis "The use of reading books to develop reading comprehension skills in the second grade of elementary school" focuses on the development opportunities in reading comprehension and increasing level of literacy. This thesis aims to assess how it affects regular reading books with the previous and subsequent preparation of tasks in the worksheets reading comprehension level of students in …víceKlíčová slova
Klíčová slova Klíčové kompetence Rámcový vzdělávací program základní škola učitel výukové standardy čtenářská gramotnost čtení s porozuměním čtenářské dovednosti Keywords Key skills Framework Educational Programme elementary school teacher educational standards reader’s literacy reading with understanding reader’s skills
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/up22v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
- Oponent: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOSTINSKÁ, Michaela. \textit{Využití mimočítankové četby při rozvoji dovednosti čtení s porozuměním ve 2. ročníku základní školy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/45cx3u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Ověřování úrovně čtení s porozuměním ve 3. ročníku ZŠ
Jitka Valkovičová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni základní školy
Iva Benušová -
Srovnání dovednosti čtení s porozuměním v 7. a 9. ročníku základní školy
Martina Jarošová -
Komunikační kompetence dětí v mateřské škole logopedické
Vladimíra Dvořáková -
Komunikativní kompetence dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Regina Kligerová -
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová