Český spotřebitel a šetrnost v době krize – Zuzana Chytková
Zuzana Chytková
Habilitation thesis
Český spotřebitel a šetrnost v době krize
Czech consumer and thrift in the times of crisis
Anotácia:
Kniha se zabývá chováním českých spotřebitelů v době následující po krizi roku 2008. Konkrétně se pak věnuje tomu, jak se v literatuře popsané spotřební trendy v krizi (např. že spotřebitelé omezují výdaje, více srovnávají ceny, odkládají nákupy dlouhodobé spotřeby) promítají do každodenního života spotřebitelů, jak je spotřebitelé vnímají, na základě čeho se k té které změně uchylují. Na základě analýzy …viacAbstract:
The book focuses on the Czech consumers’ behavior following the 2008 financial crisis. In particular, it adds to the current literature, which describes tendencies in consumer behavior in crisis (e.g. consumers limiting their spending, increased price comparisons, postponing of purchases) by analyzing how are these tendencies experienced in consumers’ everyday lives, how are they perceived and what …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84113
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedúci: -
- Oponent: Jan Koudelka, Marie Přibová, Denisa Hejlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84113
Vysoká škola ekonomická v Praze
Habilitation programme:
-
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
The impacts of advertising on consumer and firms
Thao Nguyen Thi Phuong -
Změny spotřebního chování a zadluženosti domácností v době koronavirové krize
Hřibová Hřibová -
Chování poptávky cestovního ruchu v době korona-krize
Adéla Poncová -
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Andrea Ropková -
Dynamika nákupního chování spotřebitelů v době krize
Veronika Vlčková -
Dopad energetické krize na chování spotřebitele v oblasti stravování
Jana Majerová -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová