Alžběta Fialová

Bakalářská práce

Sociální sítě v marketingové komunikaci turismu

Social media in tourism marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá úrovní využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci v turistické praxi. Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci na sociálních sítích u vybraných cestovních kanceláří a následně vypracovat doporučení pro zlepšení současné komunikace. Samotná práce je rozdělena do čtyř kapitol, přičemž první tři kapitoly představují teoretickou část práce. Poslední kapitola …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the level of use of social media in marketing communication in tourism. The aim of the thesis is to analyze the marketing communication on social media in selected travel agencies and then to develop recommendations for improving the current communication. The thesis itself is divided into four chapters, with the first three chapters representing the theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2023
  • Vedoucí: Petr Janeček
  • Oponent: Jan Tlučhoř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88195