Sociální sítě v marketingové komunikaci turismu – Alžběta Fialová
Alžběta Fialová
Bakalářská práce
Sociální sítě v marketingové komunikaci turismu
Social media in tourism marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá úrovní využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci v turistické praxi. Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci na sociálních sítích u vybraných cestovních kanceláří a následně vypracovat doporučení pro zlepšení současné komunikace. Samotná práce je rozdělena do čtyř kapitol, přičemž první tři kapitoly představují teoretickou část práce. Poslední kapitola …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the level of use of social media in marketing communication in tourism. The aim of the thesis is to analyze the marketing communication on social media in selected travel agencies and then to develop recommendations for improving the current communication. The thesis itself is divided into four chapters, with the first three chapters representing the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88195
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2023
- Vedoucí: Petr Janeček
- Oponent: Jan Tlučhoř
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88195
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová