Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu – Karel KOLAŘÍK
Karel KOLAŘÍK
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu
Marketing communication of the selected food retailing business
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace zaměřenou na její nedostatečnou aplikaci prvků v daném podniku a vytvoření návrhu na zlepšení. Návrh je vytvořen na základě marketingového průzkumu, který byl proveden, aby bylo zjištěno, jak zákazníci vnímají jednotlivé nástroje, které firma využivá. K práci byl použit rozhovor vedený s jednatelkou firmy, který sloužil ke zjištění různých …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication and its insufficient application in a selected business subject, while creating a layout for improvements in this particular sector. The concluded proposition is based on a marketing research, which was conducted to find out how customers perceive each individual tool used by the firm. A primary attachment of the thesis is an interview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLAŘÍK, Karel. \textit{Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/484vn4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLAŘÍK, Karel. Marketingová komunikace vybraného potravinářského maloobchodu. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková