Využitie umelej inteligencie v marketingu – Bc. Simona Seidlová
Bc. Simona Seidlová
Bakalářská práce
Využitie umelej inteligencie v marketingu
Využití umělé inteligence v marketingu
Anotace:
SEIDLOVÁ Simona: Využití umělé inteligence v marketingu [Bakalářská práce]. Vysoká škola kreativní komunikace. Katedra marketingových komunikací. Vedoucí práce: Mgr. Jaroslav Pružinec. Rok obhajoby: 2022. Tato závěrečná práce se zabývá tématem Využití umělé inteligence v marketingu. Pro moji bakalářskou práci je klíčovým faktorem změna a vývoj marketingového a technologického prostředí a jejich vzájemná …víceAbstract:
SEIDLOVÁ Simona: The Use of Artificial Intelligence in Marketing [Bachelor Thesis]. College of Creative Communication. Department of Marketing Communications. Thesis supervisor: Mgr. Jaroslav Pružinec. Habilitation: 2022. This final thesis deals with the role of the use of artificial intelligence in marketing. The key for my bachelor's thesis is the mutual change of the company and the development …víceAbstract:
SEIDLOVÁ Simona: Využitie umelej inteligencie v marketingu [Bakalárska práca]. Vysoká škola kreativní komunikace. Katedra marketingových komunikací. Vedúci práce: Mgr. Jaroslav Pružinec. Rok obhajoby: 2022. Táto záverečná práca sa zaoberá témou Využitia umelej inteligencie v marketingu. Pre moju bakalársku prácu je kľúčovým faktorom zmena a vývoj marketingového a technologického prostredia a ich vzájomná …víceKlíčová slova
marketing online marketing umělá inteligence obchodní strategie marketingové nástroje marketingový plán
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Oponent: Michal Kajfosz, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
The Impact of Artificial Intelligence on International Marketing Strategies
Sofiia Borovik -
Artificial intelligence in the field of qualitative marketing research in the Czech Republic
Robert Zámečník -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
Pavel Kozelský -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Obchodní strategie hotelu The Emblem Hotel Prague
Marie Ali-Ogly -
Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
Adéla Bašníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 486a5u 486a5u/2
21. 4. 2022