Ing. Daniel Bufka

Bakalářská práce

Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci

Freedom of expression and its limits in marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá svobodou projevu v marketingové komunikaci, s důrazem na hodnotu svobody projevu, z hlediska lidských práv a jako jednoho ze základních pilířů moderního demokratického světa. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol a kromě analýzy svobody projevu a náležitostí marketingové komunikace se v práci objevují i jisté historické, lidsko-právní a legislativní aspekty zmíněné …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with freedom of speech in marketing communication, with an emphasis on the value of freedom of expression, in terms of human rights, and as one of the cornerstones of the modern democratic world. The work is divided into three main chapters, in addition to the analysis of freedom of expression and requirements of marketing communication, there are also certain historical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní