Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci – Ing. Daniel Bufka
Ing. Daniel Bufka
Bakalářská práce
Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci
Freedom of expression and its limits in marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá svobodou projevu v marketingové komunikaci, s důrazem na hodnotu svobody projevu, z hlediska lidských práv a jako jednoho ze základních pilířů moderního demokratického světa. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol a kromě analýzy svobody projevu a náležitostí marketingové komunikace se v práci objevují i jisté historické, lidsko-právní a legislativní aspekty zmíněné …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with freedom of speech in marketing communication, with an emphasis on the value of freedom of expression, in terms of human rights, and as one of the cornerstones of the modern democratic world. The work is divided into three main chapters, in addition to the analysis of freedom of expression and requirements of marketing communication, there are also certain historical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/llmxk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Reklama a svoboda projevu
Ondřej Havlíček -
Svoboda projevu v judikatuře Evropského soudu pro lidská práva: rozsudek v případu Radio Twist, a.s. proti Slovensku
Tereza Ordeltová