Bc. Tereza Snášelová
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně
Proposal of communication campaign
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout komunikační kampaň pro nově vznikající projekt AMIGO. Tento projekt se zabývá ručním šitím kožených obojků a vodítek pro psy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. v teoretické části je de nována marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu, proces komunikace a v neposlední řadě je popsán postup při tvorbě komunikační kampaně. v rámci praktické …moreAbstract:
e goal of the thesis is to design a communication campaign for emerging project AMIGo. is project deals with hand-sewn leather collars and leads for dogs. e thesis is divided into theoretical and practical part. e theoretical part deals with marketing communication, communication mix, communication process and ultimately describes how to create communication campaigns. e practical part deals with situation …moreKeywords
Marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace komunikační mix komunikační modely modely hierarchie účinků tvorba komunikační kampaně SOSTAC ® Marketing Communication Integrated Marketing Communication Communication mix Communication models Hierarchy of E ects Models Creating Communication Campaigns SOSTAC ®
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xl83f/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček