Návrh marketingové komunikace pro uvedení Free to play mobilní hry na český trh – Jan Landsfeld
Jan Landsfeld
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro uvedení Free to play mobilní hry na český trh
Proposal of a marketing communication for an introduction of a Free to play mobile game to the Czech market
Anotace:
Cílem práce je zmapovat nový fenomén free-to-play mobilních her a hlavní nástroje jejich marketingové komunikace a následně vytvořit plán marketingové komunikace pro připravovanou mobilní free-to-play hru. První část práce se zabývá vymezením celého herního trhu a následně trhu s mobilními hrami. Poté definuje herní model free-to-play a způsoby jeho monetizace. Dále první část této práce obsahuje vymezení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to map a new phenomenon of free-to-play mobile games and the main tools of their marketing communication and subsequently to create a marketing communication plan for the upcoming free-to-play mobile game. First part of this thesis deals with the definition of the whole gaming market and the subsequent mobile games market. Thesis then defines the free-to-play gaming model …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77596
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Daniela Kolouchová
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77596
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal